Przygotowanie plików po technikę: FLEX I FLOCK | SITODRUK | HAFT
Akceptujemy formaty plików wektorowych:
|
.cdr |
CorelDraw do wersji X5 Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1 |
.ai |
Adobe Illustrator do wersji CS6 Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1 |
|
.eps |
Uniwersalny format postcriptowy Teksty koniecznie zamienione na krzywe. Skala 1:1 |
|
Aby sprawdzić czy plik jest dobrze przygotowany, należy połączyć wszystkie elementy, usunąć kontur i nadać wypełnienie oraz podłożyć tło (kolor odzież). Otrzymany widok powinien przedstawiać gotowy wzór. formaty wektorowe - zapewniają najwyższą jakość drobnych elementów graficznych. |
Przygotowanie plików po technikę: DTG
Akceptujemy formaty plików bitmapowych:
.jpg |
JPG - jeden z najpopularniejszych rozszerzeń plików bitmapowych Kolorystyka RGB, 300dpi, Skala 1:1 |
|
.tiff |
TIFF - generowany najczęściej z programu Adobe Photoshop Kolorystyka RGB, 300dpi, Skala 1:1 |
Kilka prostych zasady przygotowanie plików:
- Praca musi być przygotowana w kolorach RGB
- Wymagana rozdzielczość pliku to 300 dpi w formacie 1:1
- Projekty przygotowane w formacie TIFF nie mogą zawierać dodatkowych warstw.
- W przypadku nie regularnych kształtów, praca powinna być zapisana z przeźroczystym tłem
Mapy bitowe - najwygodniejszy sposób przygotowania prac fotograficznych bez elementów wektorowych.
Przyjmujemy prace pocztą e-mail oraz na popularnych nośnikach elektronicznych, w tym na USB i kartach pamięci. E-mail nie powinien przekraczać 100MB.
Programy z których nie należy korzystać w tworzeniu grafiki:
WORD jeden z najpopularniejszych programów do pisania. | |
POWER POINT program do tworzenia prezentacji multimedialnych | |
EXCEL program do tworzenia arkuszy kalkulacyjnych | |
AUTO CAD najbardziej profesjonalny program dla architektów | |
GIMP darmowy program do tworzenia i
obróbki grafiki rastrowej Nie obsługuje standardu kolorystycznego CMYK |